Przejdź do treści

Regulamin Programu Lojalnościowego BISTROBOX

 

Do naszego Programu Lojalnościowego dalej jako Program stosujemy następujące zasady:

  1. DEFINICJE
  2. Aplikacja – oprogramowanie lub aplikacja w systemie iOS lub Android, instalowane na urządzeniu Kupującego z dostępem do Naszego Serwisu, w tym do Skarbonki, w której gromadzone są punkty Programu.
    2. Kupujący lub Użytkownik, to Ty, czyli podmiot który zawarł z nami Umowę. Jeśli Kupujący jest osobą fizyczną, musi być pełnoletni oraz posiadać pełną zdolność do czynności prawnych.
    3. Profil Klienta– dostępna dla Kupującego po zalogowaniu część naszego Serwisu, umożliwiająca korzystanie z naszych Usług , w tym Programu zgodnie z niniejszym Regulaminem.
    4. Serwis to nasz system sprzedaży online, którego regulamin dostępny na stronie https://bistrobox.pl/regulamin/ .
    5. Punkt Lojalnościowy (Witaminka lub Punkt) – jednostka przyznawana Kupującemu, do wykorzystania na zasadach określonych w Regulaminie.
    6. Regulamin, to właśnie ten dokument, który określa zasady Twojego udziału w Programie.
    7. Sprzedający lub My to BistroBox Spółkę z o.o. wykonującą świadczenia pod adresem ul. Bogumińska 15, 03-619 Warszawa, NIP: 527 287 43 71, REGON: 381986394, KRS: 0000761620. Kontakt z nami: kontakt@bistrobox.pl .
    8. Uczestnik – Kupujący, który korzysta z Serwisu i przystąpił do Programu Lojalnościowego.
    9. Nowy Uczestnik – to Uczestnik, który po raz pierwszy korzysta z Serwisu albo przystąpił do niego po upływie 6 miesięcy od ostatniego zakupu. 10. Umowa Programu Lojalnościowego – umowa uczestnictwa w programie lojalnościowym, o warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
  3. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  4. Ten Regulamin określa zasady działania Programu, w tym zasady uczestnictwa oraz zasady wykorzystywania przez Uczestników Punktów Lojalnościowych.
    2. Celem naszego Programu lojalnościowy jest nagradzanie naszych Użytkowników po spełnieniu warunków określonych w Regulaminie. Program służy promocji naszej firmy oraz naszych produktów.
    3. Akceptując Regulamin Uczestnik będący osobą fizyczną żąda, aby wykonywanie usług związanych z Programem rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy. Odstąpienie od Programu nie wpływa na ważność umów sprzedaży zawartych z wykorzystaniem Punktów Lojalnościowych.
    4. Uczestnikiem programu lojalnościowego może być wyłącznie Kupujący lub Użytkownik naszego Serwisu i tylko przez niego mogą być wykorzystane Punkty.
    5. Przystępując do Programu Lojalnościowego akceptujesz jego Regulamin.
    6. W przypadkach określonych przepisami prawa podatkowego korzyści związane z Punktami mogą być opodatkowane.
    7. Punkty są przyznawana wyłącznie Uczestnikom, korzystającym z naszych usług i ramach tej relacji umownej mogą być wykorzystywane.
    8. Punkty nie służą składaniu jakichkolwiek zleceń płatniczych i nie są instrumentem płatniczym ani kartą płatniczą. Wykorzystanie Punktów w ramach Programu nie jest usługą płatniczą. Punkty są przyznawane wyłącznie przez Nas, a ich wykorzystanie polega na pomniejszeniu wartości kolejnego zamówienia, na dzień darmowej diety lub dodatek oraz stanowi ekwiwalent za udzielenie nam zgody marketingowej.
    9. Punkty nie podlegają wymianie na środki pieniężne.
  5. ZA CO DOSTANĘ PUNKTY LOJALNOŚCIOWE:
  6. Przyznamy Tobie Punkty Lojalnościowe (Witaminki) w następujących sytuacjach :a. za każdą wydaną złotówkę na zakup naszych Diet otrzymasz 1 Witaminkę, b. za każdą złotówkę różnicy przy zmianie Diety z droższej na tańszą otrzymasz 40 Witaminek, c. za każdą Witaminkę otrzymasz 2,5 gr rabatu, d. za każdą wystawioną nam ocenę otrzymasz 8 Witaminek, e. za użycie kodu polecającego Klient otrzyma 5% rabatu na zakup dowolnej diety, f. za polecenie naszych Diet Nowemu Uczestnikowi, który dokona zakupu za pośrednictwem Twojego kodu otrzymasz 500 Witaminek, g. za założenie konta otrzymasz 20 Witaminek, h. za wyrażenie zgody marketingowej przy założeniu konta otrzymasz 100 Witaminek.
    2. Przyznanie Witaminek nastąpi według powyższych warunków, przez dopisanie ich do Twojego konta (Skarbonki).
    3. W każdej chwili masz prawo do weryfikacji przyznania Witaminek, a w razie wątpliwości do zgłoszenia Reklamacji.
    4. Jeżeli Nowy Uczestnik odstąpi od Umowy, nie przysługuje rabat, a przyznane Witaminki zostaną anulowane.
  7. WYKAZ PUNKTÓW
  8. Wykaz Witaminek widoczny będzie w Profilu Klienta
    2. Prosimy o bieżące weryfikowanie prawidłowość przyznanych i wykorzystanych Witaminek oraz niezwłoczne zgłaszanie Reklamacji w przypadku nieprawidłowości.
    3. Punkt Lojalnościowy – Witaminka jest ważny przez cały okres Programu, a w przypadku zakończenia Programu zapewnimy możliwość ich wykorzystania przez dodatkowe 3 miesiące.
  9. WYKORZYSTYWANIE PUNKTÓW LOJALNOŚCIOWYCH
  10. Punkty (Witaminki) pomniejszają wartość kolejnego zamówienia Uczestnika o wartość przyznanych i zaewidencjonowanych Uczestnikowi Punktów.
    2. Niewykorzystane Punkty po pomniejszeniu wartości zamówienia pozostają zaewidencjonowane w Profilu Uczestnika i pomniejszą wartość kolejnego lub kolejnych zamówień.
    3. Rabat udzielany jest zgodnie z wartością procentową podaną w Regulaminie.
    4. Cena sprzedaży jest uiszczana z góry za pośrednictwem operatora płatności internetowych zgodnie z Regulaminem Serwisu. Zdobyte Punkty Lojalnościowe uwidocznione zostaną w Panelu Klienta i mogę być wykorzystane przy następnych zamówieniach.
  11. ODSTĄPIENIE OD PROGRAMU
  12. Postanowienia dotyczące prawa odstąpienia stosuję się wyłącznie do Uczestników będących osobami fizycznymi.
    2. Uczestnik taki może odstąpić od Programu bez podawania przyczyn w terminie 14 dni od dnia przystąpienia do Programu.
    3. Uczestnik może odstąpić od Programu, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od Programu. Przykładowy wzór odstąpienia:

Niniejszym odstępuje od Programu Lojalnościowego BISTROBOX, do którego przystąpiłam / przystąpiłem w dniu … .
Oświadczenie należy wysłać z zachowaniem terminu 14 dnia na adres naszej siedziby lub mailowy. W przypadku odstąpienia od Programu w tym trybie Umowę uważa się za niezawartą. Uczestnik nie ponosi kosztów związanych z odstąpieniem. W przypadku odstąpienia od Programu nie wpływa na zamówienia zawarte w Serwisie.

  1. REKLAMACJE
  2. Reklamacje dot. Programu prosimy zgłaszać na nasz adres pocztowy ul. Bogumińska 15, 03-619 Warszawa, lub mailowy: reklamacje@bistrobox.pl .
    2. O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Uczestnika w terminie do 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację przekażemy w tej samej formie, w jakiej otrzymaliśmy zgłoszenie, chyba, że Uczestnik wskaże inną formę.
    3. Konsument ma prawo w przypadku nieuznania lub nierozpatrzenia reklamacji, zwrócić się o mediację lub rozstrzygnięcie do jednego z sądów polubownych działających przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Pełna informacja w tym zakresie dostępna jest:   https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php4. Możliwość rozstrzygania sporów konsumenckich możliwa jest tez na stronie ODR czyli European Online Dispute Resolution platform dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/ 
  3. ZMIANA REGULAMINU PROGRAMU
  4. Zastrzegamy sobie prawo zmiany Regulamin Programu w przypadkach wystąpienia następujących ważnych przyczyn:
    a. zmiana przepisów prawnych lub ich interpretacji przez sądy powszechne lub Sąd Najwyższy,
    b. w przypadku wydania decyzji, zalecenia, rekomendacji lub innego wiążącego nas aktu przez organ administracji publicznej,
    c. w przypadku zmiany w naszej ofercie, w tym wprowadzenia nowych produktów lub usług, jeżeli dotyczyć będzie jedynie wprowadzenia nowych postanowień lub zmiany postanowień związanych z tymi produktami lub usługami, korzystanie z nowych produktów i usług nie będzie dla Uczestnika obowiązkowe, a niekorzystanie z nich nie będzie wiązało się dla Uczestnika z kosztami, lub poprawienie lub uzupełnienie istniejących funkcji w celu zwiększania poziomu bezpieczeństwa, ochrony danych osobowych lub polepszenia funkcjonalności, przy czym zmiana Regulaminu dotyczyć będzie jedynie wprowadzenia postanowień lub zmiany postanowień związanych z tymi funkcjonalnościami lub usługami,
    d. w przypadku zmiany lub rezygnacji z wybranych funkcjonalności ze względu na dalszą niemożność świadczenia danej usługi lub udostępniania funkcjonalności w dotychczasowej formie spowodowaną okolicznościami na które nie mamy obiektywnie wpływu. Do takich okoliczności zaliczymy: ustaniem umowy z podwykonawcą koniecznym do obsługi Programu, wzrost kosztów obsługi Programu o co najmniej 2%, spowodowany wzrostem cen energii, połączeń telekomunikacyjnych, obsługi systemu informatycznego Programu lub jego udostępniania, zmianą przepisów prawa regulujących usługę Programu, jeżeli zdarzenie będące powodem zmiany miało miejsce nie dłużej niż 3 miesiące przed ogłoszeniem zmiany Regulaminu Programue.
    e. w przypadku wystąpienia istotnych zagrożeń dla bezpieczeństwa usługi Programu lub ochrony danych przetwarzanych w związku z jego obsługą. Zmiana Regulaminu nastąpi w zakresie niezbędnym do usunięcia zagrożeń.
  5. O zmianach Regulaminu poinformujemy na adres e-mail wskazany przez Uczestnika na miesiąc przed datą ich wejścia w życie.
    3. Do dnia poprzedzającego dzień wejścia w życie zmian, Uczestnik ma prawo do wypowiedzenia Programu ze skutkiem na dzień poprzedzający dzień wejścia w życie zmian. Uczestnik zachowa w takim przypadku przyznane i niewykorzystane Punkty Lojalnościowe.
    4. Uczestnik może wypowiedzieć Umowę Programu Lojalnościowego poprzez złożenie oświadczenia w formie pisemnej na adres: adres pocztowy ul. Bogumińska 15, 03-619 Warszawa, lub mailowy kontakt@bistrobox.pl 
    5. Brak wypowiedzenia przed proponowaną datą wejścia w życie zmian Regulaminu oznacza wyrażenie zgody na jego zmiany.
  6. POSTANOWIENIA POZOSTAŁE
  7. Uczestnik może wypowiedzieć Program w każdym czasie ze skutkiem natychmiastowym, poprzez złożenie oświadczenia w formie pisemnej na adres pocztowy ul. Bogumińska 15, 03-619 Warszawa, lub mailowy: kontakt@bistrobox.pl
    2. Możemy wypowiedzieć Program z zachowaniem 14 dniowego okresu wypowiedzenia z następujących ważnych przyczyn: podejmowanie przez uczestnika czynności sprzecznych z obowiązującymi przepisami prawa, które mają wpływ na realizację Programu, dalsze naruszenia postanowień Regulaminu po uprzednim wezwaniu do ich zaprzestania z wyznaczeniem dodatkowego terminu 7 dni pod rygorem wypowiedzenia Programu, jeżeli obowiązek wypowiedzenia wynika z przepisów prawa.
    3. Umowa Programu zawierana jest na czas określony do dnia 31.08.2022r.
    4. Stosuje się prawo polskie.
    5. Spory związane z Programem rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy miejscowo według naszej siedziby. W przypadku osób fizycznych, spory rozstrzygane będą przez właściwy miejscowo i rzeczowo sąd powszechny.

 

Dieta Autorska Agnieszki Mielczarek

Odchudzamy, odmładzamy, odżywiamy

Zamów

Newslleter

Zapisz się do newslettera