Przejdź do treści

Regulamin

 

Serwis internetowy działający pod adresem https://bistrobox.pl występujący jako „Serwis” świadczony przez BistroBox Spółkę z o.o. wykonującą świadczenia pod adresem ul. Bogumińska 15, 03-619 Warszawa, NIP: 527 287 43 71, REGON: 381986394, KRS: 0000761620, tel. 502 834 066 oraz adres kontakt@bistrobox.pl.

Dokument stworzony wg ustawy z 18 lipca 2002 jako „regulamin” określający rodzaj i zakres usług świadczonych elektronicznie za pośrednictwem Serwisu, zawieranie umów, prawa i obowiązki Klienta i Usługodawcy, a także tryb odstąpienia od umowy i postępowania reklamacyjnego.

§1 Definicje

  1. Serwis: pod adresem https://bistrobox.pl
  2. Produkt: dietetyczne posiłki o wybranej kaloryczności i składzie, dowożony każdorazowo po jego opłaceniu.
  3. Usługodawca: BISTROBOX sp. z o.o. zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Handlowego, nr. KRS 0000761620, REGON: 381986394, NIP: 527 287 43 71 wykonującą świadczenia pod adresem ul. Bogumińska 15, 03-619 Warszawa
  4. Klient: osoba fizyczna, podmiot nie posiadający osobowości prawnej, mający możliwość prawną zawierania umowy z Usługodawcą.
  5. Usługa: usługi elektroniczne świadczone przez Usługodawcę za pomocą Serwisu
  6. Umowa: umowa między Klientem a Usługodawcą za pomocą serwisu.
  7. Abonament: czas trwania Usługi na rzecz Klienta.
  8. Formularz Zamówienia: formularz na stronie umożliwiający złożenie zamówienia.
  9. Dzień Roboczy: dzień tygodnia bez soboty i dni ustawowo wolnych od pracy.

 

§2 Postanowienia ogólne

  1. Zgodnie z Regulaminem Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia Usług.
  2. Klient zobowiązuje się do korzystania Serwisu zgodnie z obowiązującym prawem.
  3. Klient zobowiązany jest do przestrzegania Regulaminu.
  4. Klient wyraża zgodę na udostępnienie Usługodawcy danych osobowych celem świadczenia usług. Dane są gromadzone zgodnie z „Polityką Prywatności” Serwisu.
  5. Ceny podawane są w złotych i są cenami brutto.

 

§3 Warunki świadczenia Usług i Usługi

1. Usługodawca za pomocą Serwisu świadczy usługi:

a) składanie zamówień na Produkty gotowe i Diety,

b) przesyłania wiadomości za pomocą Formularza.

 

§4 Zakup produktu

  1. Klient składa zamówienie na Produkt przez Okres Abonamentowy zgodnie z Zamówieniem.
  2. Usługodawca może powiększyć Usługę o kolejne Produkty.
  3. Lista produktów znajduje się w Serwisie.
  4. Usługodawca stwarza możliwość składania zamówienia przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  5. Usługodawca zastrzega sobie prawo wyłączenia z możliwości składania zamówień wybranych dni.
  6. Klient zobowiązany jest do podania pełnego adresu, numeru telefonu, kodu do domofonu jeżeli jest konieczny.
  7. Po otrzymaniu Zamówienia Usługodawca drogą elektroniczną dostaje oświadczenie o przyjęciu zamówienia. Otrzymanie potwierdzenia świadczenia usługi to moment zawarcia Umowy.
  8. Zamówienie złożone do godziny 14:00 (w piątki wyjątkowo do godz. 15:00) realizowane są 48 godzin później, chyba że klient umówi się telefonicznie na wcześniejszą dostawę.

 

§5 Czas realizacji i dostawa

  1. Dostawy weekendowe odbywają się w sobotę rano.
  2. Dostawy nie odbywają się w dni wolne od pracy i niedziele.
  3. Usługodawca wstrzymuje lub odmawia świadczenia usług jeśli
    – Zamówienie nie jest kompletne lub niewłaściwie złożone,
    – brakuje płatności za zakup produktów lub diet,
    – nie ma możliwości usatysfakcjonowania życzeń Klienta.
  4. Dostawa odbywa się pod wskazany adres w Zamówieniu w czasie uzgodnionym z Klientem.
  5. W przypadku gdy Okres Abonamentowy obejmuje niedzielę lub dzień wolny od pracy, produkt dostarczany jest w poprzedzający dzień roboczy.
  6. Usługodawca zastrzega sobie prawo wyznaczenia nowego terminu realizacji jeśli realizacja zamówienia nie jest możliwa w terminie pierwotnym.
  7. Koszt dostawy produktu w wymienionym obszarze jest wliczony w cenę Produktu.
  8. Klient ma prawo modyfikacji zamówienia, zmiany adresu, rodzaju produktu lub diety, dni dostawy pod warunkiem poinformowania mailowo kontakt@bistrobox.pl  lub dokonać samodzielnej modyfikacji, logując się do panelu klienta, najpóźniej na 48 godziny przed planowanym momentem dostawy do godz. 14:00, w przypadku dokonywania płatności cyklicznej na 72 godziny przed planowaną dostawą do godz. 11:00, mailowo na ww. adres e-mail lub samodzielnie logując się do panelu klienta.
  9. Jeżeli brak dostawy spowodowany jest winą Usługodawcy, następuje zwrot kosztów lub przeniesienie zamówienia na inny dzień.
  10. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za złe samopoczucie, alergie pokarmowe i inne dolegliwości będące reakcją na dany zestaw.
  11. Jeżeli produkt jest nie odebrany lub nastąpił błąd adresu w Zamówieniu składanym przez Klienta, Produkt uznany jest za dostarczony, Klient nie może domagać się zwrotu kosztów za zakupione produkty lub diety.
  12. Zmiana kaloryczności w trakcie okresu abonamentowego może skutkować dopłatą lub zwrotem różnicy ceny.
  13. W sytuacji wystąpienia czynników niezależnych i nie wynikających z winy Usługodawcy (np. warunki atmosferyczne, decyzje służb państwowych itp.), powodujących utrudnienie lub uniemożliwienie dostawy, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Produktów Klientowi, a Klientowi takiemu nie przysługuje możliwość złożenia reklamacji, rekompensata ani odszkodowanie.

 

§6 Metody płatności

  1. Usługodawca umożliwia następujące metody płatności:
    a. przelew tradycyjny
    b. płatność online
    c. płatności cykliczne (rekurencyjne)
  2. Klient zobowiązany jest dokonać płatności na 48 godziny przed planowana dostawą i przesłać potwierdzenie dokonania przelewu przy wpłacie dokonanej tradycyjnym przelewem. W przypadku braku wpłaty w terminie i przesłania potwierdzenia zapłaty na adres e-mail: kontakt@bistrobox.pl, dostawa zostaje przesunięta na kolejny możliwy termin.
  3. Zamówienia realizowane płatnością cykliczną (1 dzień diety) odnawiają się na 3 dni przed planowaną dostawą do godz. 11:00. W przypadku braku środków na karcie podpiętej do systemu, płatność nie zostanie pobrana i kolejny dzień diety nie zostanie odnowiony. Korzystając z płatności cyklicznej, rabat wykorzystany w momencie składania zamówienia, będzie naliczany tylko do 1 dnia diety.

 

§7 Odstąpienie od umowy o świadczeniu usług

Klient nie może zadać zwrotu płatności natomiast może przełożyć na inny wygodny dla siebie termin lub cedować dietę na wskazaną osobę.

 

§8 Odstąpienie od Umowy dostawy Produktów

Na podstawie art. 38 pkt 4 oraz 12 Ustawy z 30 maja 2014 o prawach konsumenta. Klientowi będącemu konsumentem nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, której przedmiotem jest dostawa produktu.

 

§9 Reklamacje

  1. Reklamacje należy składać mailowo: kontakt@bistrobox.pl. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 7 dni nie później niż 24 godziny od wystąpienia zdarzenia.
  2. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko, adres oraz uzasadnienie reklamacji jak również kopię zamówienia.

 

§10 Zgody związane z wybraną opcją płatności

W przypadku wybrania jako sposobu płatność, płatności cyklicznych (rekurencyjnych) Klient poprzez akceptację niniejszego Regulaminu wyraża zgodę o następującej treści:

„Wyrażam zgodę na cykliczne obciążanie przez BistroBox Spółkę z o.o. z siedzibą w Warszawie mojej karty płatniczej w zmiennych kwotach wynikających ze złożonego zamówienia. Karta płatnicza będzie obciążana ze stałą częstotliwością, w zmiennych terminach wynikających ze składanych zamówień za pośrednictwem Serwisu. Karta będzie obciążana do czasu zgłoszenia rezygnacji z cyklicznego obciążenia Karty. Przyjmuję do wiadomości, że jestem uprawniony do rezygnacji z cyklicznego obciążenia Karty w każdym czasie poprzez zgłoszenie w panelu klienta/zgłoszenie telefoniczne pod numer 48 502 834 066 lub kontakt@bistrobox.pl. W celu uniemożliwienia najbliższego obciążenia Karty, powyższe zgłoszenie powinno zostać dostarczone najpóźniej na 1 dzień roboczy przed planowaną datą obciążenia. W razie jakichkolwiek zapytań związanych z płatnościami cyklicznymi Kartą należy kontaktować się pod numer 48 502 834 066 lub kontakt@bistrobox.pl
Odwołanie zgody na taką metodę płatności nie zwalnia Klienta z uiszczenia zapłaty ceny sprzedaży zgodnie z zamówieniem.

W pozostałych kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie Przepisy Prawa Polskiego.

Wszystkie treści zamieszczone na stronie Serwisu korzystają z ochrony praw autorskich. Wykorzystywanie ich bez zgody pisemnej Usługodawcy skutkuje odpowiedzialnością cywilną i karną.

Regulamin wchodzi w życie z dniem 8 marca 2019r. Regulacje zawarte w § 6 ust. 1 punkt c oraz § 10 wchodzą w życie z dniem 18 sierpnia 2021r.

Dieta Autorska Agnieszki Mielczarek

Odchudzamy, odmładzamy, odżywiamy

Zamów

Newslleter

Zapisz się do newslettera