Przejdź do treści

Co różni BistroBox od innych cateringów dietetycznych?

Gotujemy z produktów najlepszej jakości od sprawdzonych dostawców. Przygotowujemy posiłki tak, by klient miał najświeższe, najlepsze dania w dniu dostawy. Nasz catering musi spełniać 2 kryteria – być najlepszy na świecie smakowo i najzdrowszy dla naszych Klientów. Pakujemy antyoksydanty, witaminy, minerały i smak tak, by uzależnić Was od dobra płynącego z natury.

Jakie miasta obsługujecie?

Zobacz na mapie nasze aktualne obszary dostaw.

Czy mogę zmienić adres lub datę dostawy?

Oczywiście. Wszelkie zmiany możliwe są min. 48 godzin roboczych przed planowaną dostawą, max. do godziny 14.00.

Możesz zrobić to logując się do swojego panelu klienta,
mailowo, kontakt@bistrobox.pl lub telefonicznie 502 834 066

W jakich godzinach realizowane są dostawy?

Godziny dostaw zależne są od regionu.

Przed zakupem diety, warto skontaktować się z naszym działem BOK i upewnić się, w jakim przedziale godzinowym realizujemy dostawy w twojej okolicy.

*W soboty dostarczamy posiłki na cały weekend.

Newsletter

Zapisz się do newslettera