Przejdź do treści

Kaloryczność i cena

Wybierz kaloryczność

Przykładowe dania diety

Śniadanie

Orzechowa granola z owocami goji, mak, jogurt grecki, mus malinowo-jeżynowy

Drugie śniadanie

Smoothie na bazie ekologicznego soku z aloesu, cytryna, natka, imbir

Obiad

Libańskie falafele, sos jogurtowo-cytrynowy, sałatka z granatem i warzywami piklowanymi

Podwieczorek

Domowa szarlotka (bez cukru)

Kolacja

Sałatka tajska z wędzonym tofu, kolendrą, kiełkami i makaronem ryżowym

Opis

Co jest ważne w diecie Wege?

Nie jesz mięsa? Świetnie, klimat będzie Ci dozgonnie wdzięczny! Pamiętaj tylko, że musisz przygotowywać odpowiednio zbilansowane posiłki, aby uniknąć niedoborów białka. Pozwól, że zajmiemy się tym za Ciebie.

Dieta Wege to trzy lub pięć posiłków opartych o białko roślinne, ekologiczne jaja oraz sery.

Na czym polega dieta Wege?

Dieta wegetariańska to bardzo zdrowa, przeciwzapalna dieta, która przyczynia się do utraty masy ciała. Antyoksydanty zawarte w warzywach dodają młodzieńczego wyglądu. Należy jednak pamiętać, że nieodpowiednio zbilansowane posiłki mogą zepsuć jej dobroczynne działanie i doprowadzić do niedoborów pokarmowych.

Jaka jest dieta Wege Agnieszki Mielczarek?

Dieta Wege stworzona pod okiem Agnieszki Mielczarek jest skomponowana w taki sposób, żeby dostarczyć odpowiednią ilość białka pochodzenia roślinnego.
W takim wydaniu dieta wegetariańska to bardzo dobry wybór dla Twojego zdrowia i przyszłości naszej planety.

Przeżyj z nami
najpyszniejsze
Święta!

Sprawdź nasz menu świąteczne.

Zamów

Newslleter

Zapisz się do newslettera